Globalt freelance-gedemarked

Børnene er afsted med skolebussen. Jeg rydder køkkenet, vasker op og sætter endnu en espressokande over gasblusset. Jeg åbner computeren, mens kaffen stiger sydende op i den øverste del af kanden. Det er koldt udenfor. Vi har fået 10 cm sne i haven nu, som højst sandsynligt ikke smelter igen før til foråret. Der er ingen vej tilbage… Men kaffen er klar og trækker nænsomt mine tanker væk fra den kolde sne og vinteren, som nærmer sig, tilbage til øjeblikket i mit lille varme køkken. Jeg sætter koppen med mælk i mikroovnen og taster password ind på computeren. Blandingen af varm mælk, stærk kaffe og det søde fra en halv teskefuld sukker går op i en højere enhed, som jeg slet ikke kan forstå, at nogen kan leve foruden! Jeg tjekker hurtigt nyheder og mail, hvorefter jeg tager en tur på det globale jobmarked for at se, hvad der rør sig for én med mine færdigheder (oversættelse og akademiske/kreative tekster). Og det er bestemt ikke kedeligt!

  • Read English Picture Books with Chinese Children Online
  • Content Writing who have femiler to write pet animal like dog
  • 37 articles of 700 words about Prophet Mohammed and Islam
  • Write a motivational article with at least 1000 words
  • Write Romance Novel From Detailed Outline
  • Piano Sheet Music – Cheat Sheet
  • Content Writing For a Website on Relationships, Empowering couples etc
  • Fantasy e-book ghost writer
  • How “speech” inflames passions and often brings out the worst
  • My article needs to be repaired
  • Write Stories of Women from all over India
  • Writers needed if you are good enough to prove yourself you are welcome
  • Receive my parcel in USA than repack and forwarding to my country with hs tariff code
  • World War II News Rewriters (Native Writers)
  • Promoting my hip hop mixtape titled ‘The Take Off”
  • Write a Statement or purpose to the Canadian Embassy for Student Permit Application
  • Rewriting the race categories
  • Content Writing – Donald Trump
  • Написання контенту
  • I need someone to get my story out to the the news and papers. I was a victim of cyberstalking for 3 years.
  • I need to write at least 6 pages of a short story that all takes place within an hour! Due Monday! (fra søndag morgen)
  • Käännä verkkosivusto
  • Write Articles for website hair transplant website

Listen er “højdepunkter” fra den seneste uge. Ellers handler de fleste opslag om at skrive blogindlæg, ghostwriting, produktbeskrivelser og universitetsopgaver. Et uendeligt stort og rodet gedemarked af udbud og efterspørgsel.

Et almindeligt opslag vedrørende tekstforfatning modtager 34 bud inden for den fastsatte prisramme uden at have oplyst noget som helst om jobbets omfang. Der er nok ikke mange jobtagere på det her marked, som får sat penge ind til pensionsopsparing…?

IMG_7989.JPG

Jeg rejser mig fra min stol foran computeren og finder citronerne frem, som veninde havde med fra San Remo forleden. De er garanteret uden sprøjtemiddel og bliver i kombination med æg, sukker og husblas til den lækreste citronfromage. Det er ikke altid, jeg lykkes med husblassen, men det gør jeg i dag, hvor jeg tager mig god tid. Den solgule, luftige, sur/søde dessert bliver indtaget i selskab med tilfreds familie foran fjernsynet fredag aften. Vi nyder lige nuet og lader gederne passe sig selv på det globale marked indtil videre 🙂

Leave a Reply

