Torsdag den 16. juli 2015

Kære Dagbog

Egentligt skulle man vel skrive dagbog om aftenen – men det passer i øjeblikket bedst ved middagstid, når 3-årig sover og 7-årig laver lektier (i Italien har børnene 3 måneders sommerferie og får altså lektier for så deres hjerner ikke går i stå).

Sådan her nød vi varmen i går eftermiddags. I 1500 meters højde er det ikke normalt med 30 grader i skyggen. Men sådan har vi det altså i øjeblikket og jeg nyder det intenst. 7-årig brokker sig over at vandet fra hanen ikke er koldt nok (om vinteren sætter jeg det nogle gange i køleskabet for at varme det iskolde vand fra hanen!)

Men altså efter at have lavet nærmest ingenting hele eftermiddagen (udover at gå frem og tilbage med gryde fuld af vand til at fylde bassinet), måtte jeg multitaske fra kl. 18, hvor Anine Bing online-udsalg blev skudt igang! Det med at multitaske er ellers noget jeg ville prøve at vænne mig af med, men eftersom solen skinnede havde jeg ikke haft lyst til at skifte sengetøj, hjælpe 7-årig i brusebad, rydde op og lave mad inden det blev så sent at det faldt sammen med Anine Bing…

Nåede at få et par gode ting som jeg måske vil fremvise ved en senere lejlighed.

 

Leave a Reply

