Onsdag den 15. juli 2015

Follow my blog with Bloglovin

Kære Dagbog

Om et øjeblik bliver jeg 45 år og ved stadig ikke, hvad jeg vil med mit liv!

Så derfor har jeg besluttet at tænke højt i håb om at få lidt afklaring…

I store træk har jeg indtil nu (i vilkårlig rækkefølge);

  • løbet to maraton.
  • fået to skønne børn med en dejlig mand – italiensk – men med blå øjne og uden guldkæde.
  • uddannet mig til eksporttekniker (uddannelsen blev lukket et par år efter at jeg var færdig), spinninginstruktør, skiinstruktør, certificeret coach og er p.t. igang med en BA i Social Science.

Jeg elsker at (i vilkårlig rækkefølge);

  • løbe, stå på ski, vandre og svømme, hvilket er meget belejligt da jeg også elsker at
  • spise god mad og
  • bage kager og
  • spise hjemmebagte kager.

Desuden elsker jeg at;

  • strikke – har lavet en masse fantastiske trøjer som jeg bare aldrig går med – her kan man virkeligt tale om at nyde processen mere end det færdige resultat.
  • shoppe – gerne på nettet, da jeg bor i en lille alpelandsby med kun to tøjforretninger, hvoraf den ene er lukket uden for sæsonen, altså hele foråret og hele efteråret.
  • dyrke yoga.
  • høre god musik.
  • ja, og så selfølgelig være sammen med min familie (jeg er så privilegeret at være meget sammen med min familie, så derfor var det ikke lige det første jeg kom i tanker om ved udarbejdelsen af denne liste…).

Tænker meget over i øjeblikket om der er en rød tråd der ligesom kan binde det hele sammen og udgøre det som jeg vil gøre resten af mit liv… Altså ligesom Steve Jobs der tog et kursus i kaligrafi i sin tidlige ungdom og senere benyttede det i sit design af software til Apple!?

Hmm – tænker videre på min løbetur. Må se at komme afsted så jeg kan nå at hente søn fra fodbold om en time.

 Det her er iøvrigt udsigten fra min have.

Leave a Reply

